http://demi.fi/forum/lue/Ei_juma_mika_blogi_DDD_ihQuu/576486/?m=32#m_32

voih, kukas tuollaisen keksustelun on aloittanut?! mä tykkään ainakin pinkistä ja se on mun oma asia. Joillakin voi olla negatiivinen palaute pinkistä ja joillakin positiivinen mutta en usko että täysjärkinen menee purkamaan agressiivisuuttaan demi.fihin. Olen kyllä sitä mieltä että olette erittäin lapsellisia pieniä lapsia, en  kykene käsittämään mitä kamalaa tässä blogissa on. Olen harrastanut blogittamista jo aika kauan ja olen saanut paljon negatiivista kommenttia mutta tämä ylitti jo kaiken - keskustelu demi.fihin! voi  luoja teidän kanssanne. Joo, kyllä minä kestän kritiikkiä ja jatkan blogittamista vaikka tulisi mitä kommentteja. myös ilkeät anonyymit, jos ei kiinnosta minun blogini, voitte suoraan painaa edellinen tuolta vasemmasta yläreunasta.

- kiitos -
<3: Pinkgirl